si santek =P

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
shau. taurus. shopaholic. love chocolate indulgence, chocolate blog, kinder bueno. hate cheese. "to love and be loved because of Him".

Thursday, December 27, 2012

muara hati

Bismillah..
Salam sejahtera semua,

entah la kenapa semenjak dua menjak ni mcm xsedap hati. pikiran melayang2, hati tak tenteram, otak serabut, tidur terganggu, adakah ini namanya cinta?? pui!! xde kene mgene ngan cinta okeh! ini cuma perasaan yg tidak biasa bg aku. jarang2 aku rasa bercelaru mcm ni.. salunye kalu serabut, aku mampu atasi nye. tapi kalini rasa sgt x mampu. oh Tuhan, beri aku petunjuk. skrg mmg sgt kabur. masa depan malap. xnmpak apa. mana pergi nye semangat berkobar3 tempoh hari? mana?mana? huhuhuhu owh incik mood, jgn pergi jauh2.. jgn tinggalkn hati yg duka lara ini. **over sgt!**


erm. tajuk melampau muara hati. tapi xde ape2 kene mngene dgn muara hati. kemarau hati ade la. ahahahaha eh, ade aku kesah? lagu muara hati yg siti ngan hafiz nyanyi tu pun xde sebut lgsg perkataan muara hati dlm lirik de. so, boleh je kan letak tajuk entry xde kene mengene ngn content entry..hahahahhahahahaa **tawa dlm tangisan**


...


ttyl,


sekian, wasalam.



with my bff..rindu woi..pinjam bahu plish!!



"Don't choose the better guy. Choose the guy that's gonna make you a better girl.”

1 comment:

Udez said...

"Don't choose the better guy. Choose the guy that's gonna make you a better girl.”

-suka quote ni, thx!hehe