si santek =P

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
shau. taurus. shopaholic. love chocolate indulgence, chocolate blog, kinder bueno. hate cheese. "to love and be loved because of Him".

Tuesday, January 22, 2013

Emo woi!

Bismillah,
Salam sejahtera semua..
Harini berborak dengan dayah kat rumah. Banyak jugak benda yg kitorg share. Lagipun kitorg berdua ni macam senasib. Seronok jugak bila dpt luahkan ape yg terbuku di hati masing2. Yelah, bab2 cinta ni mmg xboleh pendam. Boleh bengkak hati.
Stiap org berbeza. Masing2 ada masalah sendiri. Kita belajar dr kesilapan dan pengalaman. So kitorg share la ape yg patut. Semua cerita keluar. Kecewa, dikecewekan, mengecewekan. Macam2. Dan sejujurnya aku akui, aku xpaham langsung perangai lelaki. Diorg susah sgt nk di duga. Sgt susah. Serius.
Bukan sorg dua yg aku kenal. Ramai. Dan stiap sorg punyai perangai masing2. Semua pelik2. Kita umur da nk masuk 26thn. Boleh tak pikir matang sikit. Mungkin pd korg umur 26 tu muda lagi. Masih belum puas enjoy. Kalu pikir pasal enjoi, umur da 46 pun korg rasa belum puas enjoi. Pui pui pui.
Perempuan macam mana lagi yg korg nak? Sampaikn da ada gf pun nak flirt2 ngn pempuan lain. Tolong la jgn mainkan perasaan perempuan. Sakit tau. Gf pertama tu utk buat bini kan? Gf kedua ketiga tu untuk seronok2? Bila da kne tinggal ngan gf kedua ketiga baru terhegeh2 nak igt gf 1st. Pui la.. igt hensem sgt ke buat mcm tu. Sorila, tiada maaf bagimu.
Tolong jgn penting kan diri sndiri. Sila pikir tanggung jawab. Sedangkan sekarang pun xbertanggungjawab, apetah lagi lepas kawen. Sila berubah dlu baru pikir nk kawen. Selagi xberubah, jgn harap lepas kawen nak berubah. Yg suka flirt dgn prempuan tu, buruk sgt perangai nye. Skali da playboi, selama2 nye playboi. Memang takkn berubah kan? Melainkan betul2 sedar diri. Macam mane nak sedar diri tu? Bila da ditimpa musibah ke? Entah. Xpaham. Pikir sendiri.
Jadi igt, korg akan dapat balasan atas setiap titis air mata perempuan yg korg da sakitkan. Melainkan kalau dia da betul2 lupakan semuanya. Bukan nak ugut. Cuma nak bgtau.
Erm.. emotional sgt harini.
Kalau la aku ada kekuatan untuk berterus terang...huhu takutnya nak terima kenyataan yg sebenar... adakah bahagia atau kecewa? Jawapannya, Allah saja yg Maha Mengetahui segalanya. Aku berserah.
Sekian, wasalam.

1 comment:

Honey Lalala said...

Sbr ye shau.. keep movin on! :)