si santek =P

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
shau. taurus. shopaholic. love chocolate indulgence, chocolate blog, kinder bueno. hate cheese. "to love and be loved because of Him".

Monday, January 21, 2013

Mungkin

Bismillah..
Salam sejahtera semua.
Harini ada satu perasaan yg sgt tidak best. Hati ini rasa seperti sangat ngilu. Rasa mcm semua perkara yg menyakitkan hati datang serentak dan mendadak. Semua wajah org2 yg pernah sakitkan hati aku muncul. Apekah erti semua ini? Fuyooooo.. pui
Mungkin... aku perlu mengundur diri..
Mungkin... aku perlu pergi..
Mungkin... aku perlu mengalah..
Mungkin... aku perlu tinggalkn ape yg aku nak..
Mungkin... aku perlu lupakan apa yg aku tunggu..
Mungkin... aku perlu berubah..

Sebab.....?
Sangat susah untuk dptkn apa yg kita nak..
Sangat susah untuk abaikan rasa sedih..
Sangat susah untuk bertahan dan terus bertahan..

Woi woi woi..da janji xnak tulis sedih2 kan?kan?
Apela..hati tak tabah langsung..pui..

Dan sememangnye..skrg..aku..tgh..sedih..gile..
Nangis bawah bantal.
Sekian, wasalam.
"Don't sit on your feeling,  listen to them and be brave"

1 comment:

Udez said...

Don't sit on your feeling, listen "to them and be brave"


Like this quote..

Sy rase prob kite lebih kurg same..dlu dok pikir je.setiap masa down.pastu status fb wat sume org heran.ayt mcm frust tp org xtau pun bile yg sy ni bercinta.huhu

skrg dh bz skit.business la ape la.dh kurg la down tu.kalo dlu hari2 nangis bwh bantal..


good luck!