si santek =P

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
shau. taurus. shopaholic. love chocolate indulgence, chocolate blog, kinder bueno. hate cheese. "to love and be loved because of Him".

Sunday, January 20, 2013

Spa gitu!

Bismillah..
Salam sejahtera semua.
Harini rasa xsedap badan. Angin banyak sgt, pening kepala, sakit badan, selsema.. semua nye jadi lepas balik dari spa. Konon nak pi cantikkan muka. Skali balik umah pening2, nak muntah. Mungkin kene pergi berurut.
Hurm..1st time pergi spa.. sakit okey akak tu dok picit jerawat aku. Ape ntah de tenyeh kat muka aku. Tapi aku buat rawatan resdung skali. Ade ke span muka pun kene beli. Rm10 okey sepan muke saje. Pui mahal gileee!! Xmoh da pergi situ. Pasni pi wat facial kat tempat lain plak. Hohoho
Apesal da tua baru nak pi spa? Dlu masa muda2 xnk pi? Dlu masa kat universiti muka cantik. Xde jerawat. Bersih. Skrg da keje baru la terhegeh2 jerawat ni nak tumbuh menular seperti cendawan lepas hujan. Homaiii!!! Siyes, sedih okey. Org yg mulut lezerrr asek nak kata muka aku tu beringat skit okey..muka korg yg cantik tu cuma pinjaman je!! Bila2 masa tuhan boleh tarik balik nikmat cantik korg..soooo, jgn dok kata org lain . Sila bersyukur okey!! **tiba2 teringat akak spa tadi dok kata jerawat aku. Kcik ati okey!! ** hahahah
Ape2 pun misi cantik seperti fazura perlu di teruskan. Go go MU..eh eh silap..go go shau!!! :P
Sekian,  wasalam.
"Love sought is good, but giving sought is better"

No comments: