si santek =P

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
shau. taurus. shopaholic. love chocolate indulgence, chocolate blog, kinder bueno. hate cheese. "to love and be loved because of Him".

Tuesday, April 23, 2013

Owh.lupa.

Bismillah, Salam Sejahtera semua.
Harini baru teringat saya ada blog. Hahaha punye da lama x membebel kat sini. Sebab skrg da xnk jadi minah kuat membebel. Kene behave. Skrg jadi minah kuat kerja. Kuat kerja ke? Tak lgsg. Haha
Alkisah..xde kisah nk di cerita kan. Tapi...sebenarnye sakit hati dgn org selfish.  Tp xpela harap saya xjadi org yg selfish. Diorg ni yg selfish ni mohon dpt kesedaran. Jgm asek nak pikir dri sndiri je. Jgn mempergunakan dan memperlekehkan kebaikan org lain. Jgn cari pasal ok.
Owh. Peluang pi uk semakin cerah. Abah pun bagi pi da. Katenye kalu ade kawan xpe. Tapi pape pun kita mohon petunjuk dan mohon Allah permudahkan segala urusan.  Xsabo dah den. Tapi ade exam dlu sblm mara select siapa dia nk bg wet.  Boleh bagi kat saya x? Hehe
Owh. Da ngantok. Sgt. Mari tido.
Sekian, wasalam.

Wednesday, April 17, 2013

Hurm.

Ape perasaan korang bila korang tanye soalan dan org tu bg jawapan sambil lewa.???

Sakit sgt hati weh.

Sakit sgt.

Nanges.

Saturday, April 13, 2013

Be happy.

Salam sejahtera semua.

Selamat pagi. Happy Saturday everybody! Ngeh3 ..bgn pagi masih sakit kepala. Mungkin smlm pulun pikir pasal kerja. Salu balik lewat.pi keje awal. Bila nak benti? Ot xda. Ceh.

Takpe la. Kerja tu buat saja dengan ikhlas. Moga2 dapat rezeki yg lebih baik kelak. Oh positive sgt bebeh. Cuma harini bila bangun pagi saya rasa mcm ade satu kekosongan di hati. Ecewahhhh..gile. tapi betul. Seriously betul. Mimpi mlm td sgt terkesan di minda. Mimpi adalah mainan tidur. Jadi abaikan. Walupon sedih tapi abaikan. Abaikan.

Hurm..so masa kita sedih dan susah, baru kita tahu siapa sbnrnye yg selalu ada di sisi kita. Siapa yg selalu mnyokong kita. Siapa yg dtg kpd kita bila ade mslah, siapa yg hanya menggunakan kita utk kebaikan dn kepntingan sndiri. Siapa yg benar2 hargai kita. Siapa yg tikam dari blkg. Siapa gunting dlm lipatan. Siapa musuh dlm selimut. Siapa bilang gadis melayu x menawan? Hahahhahh merepek.

Tidak mengapa. Ape pun dan siapa pun di sekeliling kita itu tidak mengapa. Kita boleh pikir baik buruk kan. Biar org buat kita, jgn kita buat org. Inilah kehidupan. Kita akan jumpa mcm2 prangai org. Tapi kene igt jugak perangai kite sendiri macam mana. Jangan la kita nak harap org suka kita kalu kite sendiri layan org macam hampeh. Hahahha so buat baik berpada2 buat jahat jgn sekali. Hahahaha

Ape ntah merepek di pagi sabtu. Tak ape lah. Mulai harini abaikan mana yg xpenting di sekeliling kita dan fokus pada yang penting. Yeay. Yeay. Yeay. Ape ntah yeay nye. Owh..... nak pi UK sgt. Plish mara. Tlg jgn hampakan saya. Saya berjanji belajar sungguh2. This I promise you bebeh. Hehehhhe uish xsabar xsabar xsabar. :P

Sekian, wasalam.

P/s: Abah.....plish...plish....plish. .nak pi..ateh janji xkan susahkan abah..plishhhhhhh :(

Wednesday, April 10, 2013

Pi ke tak.

Ok. Ni nk pi ke tak? Nk ke tak? Offer da unconditional. Tinggal nk pi jer ni. Sape nk sponsor ni. Sape? Satu lg halangan. Abah den tak bagi pi. Adeh. Abah....plishhhhhhh!!!!!

Saturday, April 6, 2013

Sepi.

Bismillah, Salam Sejahtera semua.

Pejam celik pejam celik rupanye da lama xtulis blog. Mungkin busy. Mungkin la. Atau malas nak tulis pape. Malas nak update ape2. Malas la kot sebenarnye. Kot la. Ahahhaha

Hurm..tak tau nak mula cmne..tapi skrg da april. Rasa mcm cepat sgt masa berlalu. April da kan. Lepas tu may jun julai ogos september. Wake me up when september end..greenday sgt di situ. Ahahaha hati ni berbelah bahagi ke? Ke tak tau rasa ape. Eh eh eh julai puasa kan. Omg puasa xhabis ganti lagi. Teruk sgt2..hadoi...

May agak2 seronok x? Tak kot. Atau maybe seronok kot. June?..oh 1st jun will be a big day for husna n razi. Hehhehehe xsabar nak jadi pengapit. Xpenah jadi. Hahaha bila la baju nak siap ni. Excited sgt..kalah husna.hahhaha

Owh..bulan5 ni rasa nye nak pi singapore. Nak pi uss. Ade ke duet nye derrr? Pakai duet nk pi uk? Pi ke tak uk? Ntah. Rasa xsdap hati. Huhuhu berat hati ke xsedap hati? Ke tawar hati? Ntah. Macam2 jadi. Dulu rasa excited sgt. Skrg?? Ntah. Tapi xkira. Nak jugak pi paris. Nak jugakkk. Nak jugak...dan sgt teringin jugak nak pi makkah. Uish.. sgt teringin. Nak doa depan kaabah. Uhu..best nye. Best nye..cemburu nye tgk org lain dpt pi dgn mudahnye..uhuhuh

Hurm..terbanyak pulak membebel.  Ok jom workout sebelum tido. Harini da hari ke sepuluh. Semoga berjaya mengempiskan perot boroi. Hahahah

Ok. Sekian, wasalam.