si santek =P

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
shau. taurus. shopaholic. love chocolate indulgence, chocolate blog, kinder bueno. hate cheese. "to love and be loved because of Him".

Saturday, April 13, 2013

Be happy.

Salam sejahtera semua.

Selamat pagi. Happy Saturday everybody! Ngeh3 ..bgn pagi masih sakit kepala. Mungkin smlm pulun pikir pasal kerja. Salu balik lewat.pi keje awal. Bila nak benti? Ot xda. Ceh.

Takpe la. Kerja tu buat saja dengan ikhlas. Moga2 dapat rezeki yg lebih baik kelak. Oh positive sgt bebeh. Cuma harini bila bangun pagi saya rasa mcm ade satu kekosongan di hati. Ecewahhhh..gile. tapi betul. Seriously betul. Mimpi mlm td sgt terkesan di minda. Mimpi adalah mainan tidur. Jadi abaikan. Walupon sedih tapi abaikan. Abaikan.

Hurm..so masa kita sedih dan susah, baru kita tahu siapa sbnrnye yg selalu ada di sisi kita. Siapa yg selalu mnyokong kita. Siapa yg dtg kpd kita bila ade mslah, siapa yg hanya menggunakan kita utk kebaikan dn kepntingan sndiri. Siapa yg benar2 hargai kita. Siapa yg tikam dari blkg. Siapa gunting dlm lipatan. Siapa musuh dlm selimut. Siapa bilang gadis melayu x menawan? Hahahhahh merepek.

Tidak mengapa. Ape pun dan siapa pun di sekeliling kita itu tidak mengapa. Kita boleh pikir baik buruk kan. Biar org buat kita, jgn kita buat org. Inilah kehidupan. Kita akan jumpa mcm2 prangai org. Tapi kene igt jugak perangai kite sendiri macam mana. Jangan la kita nak harap org suka kita kalu kite sendiri layan org macam hampeh. Hahahha so buat baik berpada2 buat jahat jgn sekali. Hahahaha

Ape ntah merepek di pagi sabtu. Tak ape lah. Mulai harini abaikan mana yg xpenting di sekeliling kita dan fokus pada yang penting. Yeay. Yeay. Yeay. Ape ntah yeay nye. Owh..... nak pi UK sgt. Plish mara. Tlg jgn hampakan saya. Saya berjanji belajar sungguh2. This I promise you bebeh. Hehehhhe uish xsabar xsabar xsabar. :P

Sekian, wasalam.

P/s: Abah.....plish...plish....plish. .nak pi..ateh janji xkan susahkan abah..plishhhhhhh :(

1 comment:

gymnopédies niño said...

cik,kenapa pilih uk?