si santek =P

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
shau. taurus. shopaholic. love chocolate indulgence, chocolate blog, kinder bueno. hate cheese. "to love and be loved because of Him".

Saturday, May 11, 2013

Over bebel.

Bismillah, Salam Sejahtera semua. 

Da lama x membebel. Aha teruk sgt. Harini umur sy genap 26thn 4hari. Hikhikhik 26 tu xdela tua sgt pun. Org yg rasa tua, so tua lah kn. Tapi org yg rasa muda mcm sy ni akan terus muda dan muda dan muda. Haha perasan. 
Mlm td mimpi dpt pi uk. Huhu mungkin sebelum tido tu pikir teruk sgt. Smpai terbawak2 dalam mimpi. Uhu tp xtau la hakikatnye. Banyak2 berdoa supaya impian tercapai.

Hari ini satu Rejab. Da nk dekat dgn Sya'ban dan Ramadhan la. Cepat nye masa berlalu. Da nk masuk bulan puasa. Lepas tu raya. Rasa mcm baru je raya haritu. Kan? Hehe

Harini hari ibu. Harini ke esok? Xkesah la. Hari2 adalah hari ibu buat emak. Mekasih banyak2 pd emak sebab lahirkan dan besarkn saya. Juga terima kasih banyak2 buat abah yg sama2 dgn emak membesarkn sy. Sampai sy jd besar dn gumuk mcm skrg..hihihihi selamat hari ibu wahai emak ku syg.

Harini sy bgn tido lmbt sgt. Pkoi10.30 pagi. Tidak elok utk anak dara. Hihi tp sbb smlm xboleh tido sgt2 sampai terpksa pksa mata ni pejam walopon otak masih dok berpikir memproses macam2. Ntah xtau bila tertido nye. Tp yg pasti mimpi tu ada. Ada suka dan ada duka. Bila trjaga hari da cerah. Tp bdn panas, kepala sakit pening2, tekak pedih mungkin kalu bercakap byk harini suara hilang. Huhuhuhu

Harini nak buat ape? Ntah. Tapi yg pastinye kene buat penjadualan semula terhadap workout di mlm hari, mkn minum seharian, dan mungkin gym. Nk pi gym tp xda kawan. Ok skrg da gemuk dan semakin hari semakin gemuk. Mungkin sng hati dan mkn byk sgt. Atau susah hati dan mkn byk sgt. Tp sejujurnye...I'm happy compared dgn sebelum2 ni. Mungkin sblum ni sy force myself to be happy. Tp skrg happy dgn ikhlas.  Ahahaha ade ke?

Kenapa saya happy?
-sebab da xmkn hati.
-sebab da xnk rasa sakit hati.
-sebab da tinggalkn org2 yg patut ditingglkn.
-sebab rasa rugi je bsedih.
-sebab rasa tak dpt ape pun kalu murung.
-sebab hati rasa lega.
-sebab skrg yk pikir tntg masa depan bukan masa lepas.

Semua sebab tu xmcm sbb..hahaha tapi ade satu sbb yg sgt penting dan xmau bgtau sesiapa. Sebab yg betul2 buat saya happy skrg. Hikhikhik gedik. :P

Ok. Harini terover membebel. Nk pi sarapan jap la. Lepas tu nk cari org betuikn paip rumah. Susah la paip rosak. Huhu
Sekian, wasalam.

1 comment:

sasuke naruto san said...

Ko bdk fsl kn. Kalo x silap la.